فروشگاه کفش ورزشی :

شرکای کلیدی : 

دارای سابقه کار بالا ، قابل اعتماد باشد ، کار را به طور کامل یاد داشته باشد و همه برندهای کفش و فرق بین اصل و فیک بودن کفش را بداند . 

فعالیت اصلی :

ظاهر زیبا و قیمت مناسب ، جنس کفش ها خوب باشد ، همه اجزا استاندارد باشد و از برند های معروف باشد . 

ارتباط با مشتریان

خوش اخلاق و اجتماعی بودن با مشتریان ، رعایت احترام به مشتریان ، تا جای امکان به حرف آنها گوش داده تا بتوان بهترین کفش را در خدمت آنها گذاشت که راضی باشند . 

کانال توزیع

مشتریان می توانند از طریق سایت ، اینستاگرام ، تلگرام و واتساپ هم سفارش دهند و هم از تخفیف ها و کالاهای جدیدمون با خبر شوند . 

جریان در آمد

کفش با کیفیت عالی و قیمت مناسب که ضرری هم در آن نداشته باشیم ، و همان قیمتی که استاندارد کفش است بگذاریم روش .

ساختار هزینه

مهمترین هزینه کسب و کار ما اون کفش است که هم جدید و بروز باشد و هم با کیفیت که مشتریان از خریدشان راضی باشند و بتوانند همان چیزی که دنبال میگشتند بگیرند .

بخش مشتری

مهم ترین وجه مشتری مداری ارزش آفرینی است .  مشاهده و جهت دهی فعالیت های سازمان از نگاه مشتری باعث میشود که سازمان مشتری را در تمامی زمینه های کاری خود   از طراحی محصول تا آموزش ، توسعه ، فروش و ارزیابی عملکرد و پاداش دهی مشارکت دهد و پیشنهاد ها و نظرات او را در نظر بگیرد ، و مشتریان ناراضی و ناخشنود که با انتقاد و اراعه راهکار های بهبود سازمان را به چالش میکشند ، جایگاهی ویژه می یابند و اون نقض را بر طرف میکنند .