طرح کسب و کار :
فروشگاه کفش ورزشی :
شرکای کلیدی :
دارای سابقه کار بالا ، قابل اعتماد باشد ، کار را به طور کامل یاد داشته باشد و همه برندهای کفش و فرق بین اصل و فیک بودن کفش را بداند .
فعالیت اصلی :
ظاهر زیبا و قیمت مناسب ، جنس کفش ها خوب باشد ، همه اجزا استاندارد باشد و از برند های معروف باشد .
ارتباط با مشتریان :
خوش اخلاق و اجتماعی بودن با مشتریان ، رعایت احترام به مشتریان ، تا جای امکان به حرف آنها گوش داده تا بتوان بهترین کفش را در خدمت آنها گذاشت که راضی باشند .
کانال توزیع :
مشتریان می توانند از طریق سایت ، اینستاگرام ، تلگرام و واتساپ هم سفارش دهند و هم از تخفیف ها و کالاهای جدیدمون با خبر شوند .
جریان در آمد :
کفش با کیفیت عالی و قیمت مناسب که ضرری هم در آن نداشته باشیم ، و همان قیمتی که استاندارد کفش است بگذاریم روش .
ساختار هزینه :
مهمترین هزینه کسب و کار ما اون کفش است که هم جدید و بروز باشد و هم با کیفیت که مشتریان از خریدشان راضی باشند و بتوانند همان چیزی که دنبال میگشتند بگیرند .
بخش مشتری :
مهم ترین وجه مشتری مداری ارزش آفرینی است . مشاهده و جهت دهی فعالیت های سازمان از نگاه مشتری باعث میشود که سازمان مشتری را در تمامی زمینه های کاری خود از طراحی محصول تا آموزش ، توسعه ، فروش و ارزیابی عملکرد و پاداش دهی مشارکت دهد و پیشنهاد ها و نظرات او را در نظر بگیرد ، و مشتریان ناراضی و ناخشنود که با انتقاد و اراعه راهکار های بهبود سازمان را به چالش میکشند ، جایگاهی ویژه می یابند و اون نقض را بر طرف میکنند .